8 клас

 

Вивчення матеріалу потрібно почати з самого низу даної сторінки.
Для підготовки до уроків можна скористатися електронною версією підручника


31 травня
Тема: Узагальнення знань з теми.
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А 1 червня об 11 00 та 3 червня о 13 00, 8 Б класу 31 травня о 10 20 та 3 червня о 10 20, 8 В 1 червня о 12 20 та 3 червня о 12 20.
На 1 уроці теми:
Обговорення проблемних питань з попередньої теми
Пройти тестування
На 2 уроці теми
Обговорення проблемних тем курсу за підсумками тестування
Опрацювати  відеоматеріали



24 травня
Тема: 
 Запліднення. Постембріональний розвиток
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А 24 травня об 11 00 та 27 травня о 13 00, 8 Б класу 24 травня о 10 20 та 27 травня о 10 20, 8 В 25 травня о 12 20 та 27 травня о 12 20.
Протягом 1 уроку пари:
Обговорення проблемних питань попередньої теми.
Пройти тестування
Опрацювати параграфи 61, 62
 Переглянути відеоматеріали
Заповнити робочий зошит з відповідних тем.
Протягом 2 уроку пари обговорення проблемних питань в робочому зошиті.
Пройти тестування Узагальнення людина
Домашнє завдання: вивчити параграфи 61, 62, повторення матеріалу до річної контрольної роботи.
 Виконати вправи







20 травня
Тема: Розмноження. Статеві органи і клітини.
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А 20 травня о 13 00, 8 Б класу  20 травня о 10 20, 8 В  20 травня о 12 20.
Опрацювання проблемних питань з теми, перевірка домашніх завдань.
Пройти тестування
Опрацювати параграфи 59, 60
Заповнити робочий зошит з відповідних тем, скласти ментальну карту, підготувати питання при потребі.
Домашнє завдання: вивчити параграфи 56-58, підготуватись до підсумкового тестування.

17 травня 
Тема: Імунна система
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А 18 травня об 11 00  8 Б класу 17 травня о 10 20 , 8 В 18 травня о 12 20 .
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашнього завдання
Виконати самостійну роботу за посиланням Гуморальна регуляція
Опрацювати параграф 56-58
Подивитися відеоматеріали
Виконати тренувальні вправи

  
 
Домашнє завдання: вивчити параграфи 56-58, підготуватись до річної контрольної роботи.






13 травня
Тема: Регуляція функцій
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А  13 травня о 13 00, 8 Б класу  13 травня о 10 20, 8 В  13 травня о 12 20.
Опрацювати параграф 53-55
Подивитися відеоматеріали
Виконати вправу


Заповнити сторінки 84 - 87 робочого зошита
Домашнє завдання вивчити параграфи 53-55, заповнити зошит
Дорогі учні, нагадую, що всі самостійні, виставлені на блозі ще доступні до проходження. Пройдіть поки ще є час.



10 травня
Тема: Навчання, пам'ять, біоритми
Урок відбудеться в Гугл класі для 8 А 11 травня об 11 00 , 8 Б класу 10 травня о 10 20  8 В 11 травня о 12 20 
Протягом 1 уроку пари 
Опрацювання параграфів 50-52 
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнити робочий зошит ст. 76 - 84, скласти ментальну катру чи конспект з теми
Виконати тренувальні  вправи



Протягом 2 уроку пари обговорення проблемних питань з теми 
Пройти тестування за посиланням 
Домашнє завдання: вивчити параграф 50-52, заповнити робочий зошит до ст.84


3 травня
Тема: Вища нервова діяльність людини. Умовні рефлекси. Сигнальні системи.
Самостійне опрацювання теми.
Урок відбудеться за розкладом без вчителя для 8 А 4 травня об 11 00 та 6 травня о 13 00, 8 Б класу 3 травня о 10 20 та 6 травня о 10 20, 8 В 4 травня о 12 20 та 6 травня о 12 20.
Опрацювати параграф 47, 48, 49
Подивитися відеоматеріали
Виконати вправи

Заповнити робочий зошит ст. 72-76, скласти ментальну карту чи конспект.
Домашнє завдання: вивчити параграф 47, 48, 49






Виконати тренувальні вправи


  










26 квітня
Тема Сенсорні системи. Слух. Смак. Нюх.
Урок відбудеться для 8 А 27 квітня об 11 00 та 29 квітня о 13 00, 8 Б класу 26 квітня о 10 20 та 29 квітня о 10 20, 8 В 27 квітня о 12 20 та 29 квітня о 12 20.
Протягом 1 уроку пари:
Опрацювання параграфів 44-46 
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення 68 - 72 сторінки робочих зошитів або складання ментальних карт, запис конспектів.
Протягом 2 уроку пари:
Обговорення домашнього завдання та проблемних питань з теми.
Виконати самостійні роботи
Домашнє завдання вивчити параграф 44-46,  заповнити робочий зошит до ст.72, складання ментальних карт, запис конспектів, викласти письмові завдання в Гугл класу.


19 квітня
Тема Сенсорні системи. Зір.
Урок відбудеться для 8 А 20 квітня об 11 00 та 22 квітня о 13 00, 8 Б класу 19 квітня о 10 20 та 22 квітня о 10 20, 8 В 20 квітня о 12 20 та 22 квітня о 12 20.
Протягом 1 уроку пари:
Опрацювання параграфів 41-43 
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення 64-68 сторінки робочих зошитів, складання ментальних карт, запис конспектів.
Протягом 2 уроку пари:
Аудіопрезентація домашнього завдання та обговорення матеріалу теми.
Виконати самостійну роботу
Домашнє завдання вивчити параграф41-43,  заповнити робочий зошит до ст 68.

12 квітня
Тема: Соматична і вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи.
Урок відбудеться для 8 А 13 квітня об 11 00 та 15 квітня о 13 00, 8 Б класу 12 квітня о 10 20 та 15 квітня о 10 20, 8 В 13 квітня о 12 20 та 15 квітня о 12 20.
На першому уроці:
Опрацювання параграфів 39-40.
Заповнення 62-64 сторінки робочих зошитів, складання ментальних карт, запис конспектів.
Перегляд відеоматеріалів (дома)
Доповнення 62-64 сторінки робочих зошитів, складання ментальних карт, запис конспектів по змісту відеоматеріалів.
На другому уроці:
Аудіопрезентація домашнього завдання та обговорення матеріалу теми.
Виконати 1 вправу на вибір ( по бажанню)
Скріншот результату роботи викласти в Гугл класі.
Домашнє завдання вивчити параграф 37-38,  при наявності заповнити робочий зошит до ст 64, складання ментальних карт, запис конспектів.
Результати письмової роботи та скріншот вправи викласти в Гугл класі.

5 квітня
Для 8 А 6 квітня об 11 10 та 8 квітня о 13 10, 8 Б класу 5 квітня о 10 30 та 8 квітня о 10 30, 8 В 6 квітня о 12 30 та 8 квітня о 12 30.
Тема: Головний мозок людини.
На 1 уроці:
Опрацювання параграфів 37-38.
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення 59 - 61 сторінки робочих зошитів, складання ментальних карт, запис конспектів.
На другому уроці:
Обговорення проблемних питань.
Пройти тестування Головний мозок
Домашнє завдання вивчити параграф 37-38,  заповнити робочий зошит до ст 61 або скласти ментальну карту, або виписати терміни або написати конспект з теми та викласти його в Гугл класі на сторінці учня.


29 березня
Урок відбудеться в Гугл Міт для  8 А  30  березня та 1 квітня, для 8 Б  29 березня та 1 квітня для 8 В 30 березня та 1 квітня згідно розкладу уроків.
Тема: Нервова система людини.
Обговорення проблемних питань з учителем на уроці, опрацювання питань в робочому зошиті ст. 55-56. Створення конспекту і ментальної карти в додатковому зошиті для тих, в кого їх немає.
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення 56-59 сторінки робочих зошитів.Створення конспекту і ментальної карти в додатковому зошиті.
Обговорення проблемних питань.
Пройти тестування
Домашнє завдання вивчити параграф 35,36 скласти ментальну карту з теми Спинний мозок чи заповнити ст 56-59 робочого зошита, якщо він є .


04 09 Урок 1 Організм людини як біологічна система   
04 09 Урок 2 Різноманітність клітин організму людини 

вправа  Будова клітини
Домашнє завдання параграф 1, 2 вивчити, сторінка 4-6 заповнити.


11 09 Урок 3  Тканини організму людини
11 09 Урок 4  Лабораторне дослідження 1
Переглянути відео     Тканини організму людини
 Виконати вправи      Тканини тварин
                                           Типи тканин дюдини
                                      Різноманітність тканин
Домашнє завдання параграф 1, 2 повторити,  вивчити 3 в, сторінка 6-9 заповнити.


18 09 Урок 5, 6.
Тема Органи. Фізіологічні системи. Поняття про механізми регуляції
Пройти тестування Тканини
Переглянути відео 
Виконати вправу
Домашнє завдання параграф 1-3 повторити, сторінка 10, 11 заповнити.


25 09 Тема Гуморальна регуляція, значення знань про людину для збереження її здоров'я.
Опрацювати завдання в робочому зошиті на сторінках 4-12.
Переглянути відео
Домашнє завдання параграф 1-3 повторити, вивчити параграй 4.

02 10 Тема Обмін речовин і перетворення енергії
Пройти тестування Організм людини клітина
Опрацювати параграф 5, 6
Переглянути відео
Заповнити сторінки 12-15 робочого зошита. 
Домашнє завдання параграф  вивчити параграф 5, 6.

09 10 Тема 
Харчові та енергетичні потреби .Значення травлення. Система органів травлення. 
Самостійно:
Прочитати параграфи 7 та 8
Переглянути відео:
Виконати вправу
Заповнити робочий зошит на сторінках 15-18.
Пройти тестування Травлення
Домашнє завдання параграф 7 і 8 вивчити

16 10 Тема Процес травлення в ротовій порожнині 
Процес травлення в шлунку.
Перевірка домашнього завдання
Прочитати параграф
Переглянути відео
 Заповнити сторінки 18-21
Виконати вправи
Домашнє завдання повторити параграфи 8-9, заповнити робочий зошит до сторінки 21

23 10 Тема Процес травлення в кишечнику. Харчові розлади та їх запобігання. 
Урок в Google Meet розпочнеться о 11 50 у 8 в класі, о 14 35 у 8 б класі і о 15 25 у 8 а класі. 
До початку уроку самостійно треба повторити параграф 8, 9, прочитати 10-11.
Переглянути відеоматеріал
В робочому зошиті заповнити сторінку 21-23. 
На уроці в  Google Meet розбираємо проблемні питання з теми, коментуємо роботу в зошиті, пишемо самостійну роботу



06 листопада
Тема Значення дихання. Система органів дихання
Самостійно: 
Прочитати параграф 13, 14
Переглянути відеоматеріали
Заповнити сторінки 24-26.
Домашнє завдання: повторити матеріал теми.

13 листопада
Тема Дихальні рухи.
Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.
Профілактика захворювань дихальної системи.
Самостійно :
- прочитати параграф 15, 16.
- переглянути відеоматеріали
захворювання органів дихання
Заповнити ст 26-29 робочого зошита.
Проблемні питання з теми будемо розбирати на наступному уроці 20 11в Google Meet.
Домашнє завдання на 20 11 повторити пар. 13,134, вивчити 15, 16.


20 листопада
Тема Внутрішнє середовище організму. Кров.
Підбиття підсумків роботи під час дистанційного навчання.
Опрацювання проблемних питань з теми "Дихання".
Пройти тестування  Дихання,  газообмін
Прочитати параграф 17, 18.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст. 29-32 робочого зошита.
Домашнє завдання повторити параграфи 17, 18, вивчити параграф 19.

27 листопада
Тема; Кров, зсідання крові.
Переглянути відеоматеріали
Опрацювання проблемних питань на ст. 29-32 робочого зошита. 
Виконати лабораторну роботу №1 ст.31 робочого зошита.
Пройти тестування  Клітини крові
Домашнє завдання повторити матеріали теми.

04 грудня
Тема : Система кровообігу.
Серце: будова та функції. Робота серця.
Опрацювати параграф 20, 21
Переглянути відеоматеріали
Заповнити сторінки робочого зошита  32-34.
Обговорення проблемних питань.
Домашнє завдання повторити матеріали теми.


11 грудня 
Тема: Будова та функції кровоносних судин. Рух крові.
Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика
Самостійно працювати параграф 22, 23
Переглянути відеоматеріали
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита  34-36.
Домашнє завдання повторити матеріали теми Дихання і Транспорт речовин, пар.13-21.


18 грудня
Тема:Серцево-судинні хвороби та їх профілактика
Для 8 А урок розпочнеться в Гугл класі о 15 25.
Обговорення проблемних питань в робочому зошиті на ст. 34-36
Опрацювати параграф 23
Переглянути відеоматеріал
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита  37-39.
Пройти тестування Кровообіг
Домашнє завдання повторити матеріали теми 

15 січня
Тема: Органи виділення
Урок в Google Meet розпочнеться о 10 50 у 8 в класі, о 13 40 у 8 б класі і о 15 20 у 8 а класі. 
Обговорення мети і завдань уроку.
Опрацювання параграфів 24, 25
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення робочих зошитів.
Обговорення проблемних питань.
Пройти тестування Виділення
Пройти тестування в Гугл класі до 20 01
Домашнє завдання вивчити параграфи 24, 25.

22 січня
Тема Шкіра. Терморегуляція.
Самостійне опрацювання теми вдома.
Самостійне опрацювання параграфів 26, 27
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення робочих зошитів ст. 42-45.
Домашнє завдання вивчити параграфи 26, 27, повторити параграфи 24, 25., робочий зошит до ст 45 заповнити.
самостійна робота по виділенню в Клас таймі відкорегована, дякую за зауваження, її треба виконати до 28 01


29 січня
Тема: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції
Урок в Google Meet розпочнеться о 10 50 у 8 в класі
Обговорення проблемних питань з теми Шкіра, опрацювання завдань в робочому зошиті.
Пройти тестування в кластаймі Шкіра.
Опрацювання параграфа 30.
Перегляд відеоматеріалів 
Робота з муляжами скелетів людини в групах.
Заповнення робочих зошитів ст 49-50.
Обговорення проблемних питань з учителем.
Домашнє завдання вивчити параграф 30, заповнити робочий зошит.

5 лютого
Тема: Будова скелета людини.
Самостійне опрацювання теми.
Опрацювання параграфа 28-29.
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення відповідних сторінок робочих зошитів .
Обговорення проблемних питань з учителем на уроці наступного тижня.
Домашнє завдання вивчити параграф 28-29, повторити 30, заповнити робочий зошит.

12 лютого
Тема: М'язи людини.
Самостійне опрацювання теми.
Опрацювання параграфів 31-32.
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення відповідних сторінок робочих зошитів .
Обговорення проблемних питань з учителем на уроці наступного тижня.
Домашнє завдання вивчити параграф 31-32, повторити 28-30, заповнити робочий зошит.

19 лютого
Тема: Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи.
Обговорення проблемних питань з учителем на уроці, опрацювання питань в робочому зошиті.
Пройти тестування:
Опрацювання параграфів 33-34.
Перегляд відеоматеріалів 
Заповнення відповідних сторінок робочих зошитів .
Обговорення проблемних питань.
Домашнє завдання вивчити параграф 33-34, повторити 28-32,  виконати самостійну роботу в клас тайм Опорно-рухова система, заповнити робочий зошит.


















8 коментарів:

  1. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  5. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  6. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити

Увага, старшокласники (8-11 класи)! Безкоштовний (БезЦінний) курс з біології для вступників 2025 року, учасників олімпіад та конкурсів з бі...