Вивчення матеріалу потрібно почати з самого низу даної сторінки.
Для підготовки до уроків можна скористатися електронною версією підручника
30 травняТема;УзагальненняПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 30 травня, для 11 б класу об 13 00 2 червняОпрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.Переглянути відеоматеріалиДякую за роботу.
30 травня
Тема;Узагальнення
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 30 травня, для 11 б класу об 13 00 2 червня
Опрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.
Переглянути відеоматеріали
Дякую за роботу.
23 травня Тема: Біологічна безпека і захист.Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 23 травня, для 11 б класу об 26 00 12 травняОпрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.Вивчити параграфи 51 та 52. Переглянути відеоПройти тестування ОБОВ'ЯЗКОВО ВСІМ в Гугл класі завдання в кластаймі за 26 05
Дорогі учні, нагадую, що всі самостійні, виставлені на блозі ще доступні до проходження. Пройдіть поки ще є час.
16 травняТема: Сучасна біотехнологія. Тема: Генетична і клітинна інженеріяПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 16 травня, для 11 б класу о 13 00 19 травняОпрацювання параграфів 50 -51 підручника.Заповнення робочого зошита до ст102, складання ментальних карт та конспектівПереглянути відеоОбговорення проблемних питань з попередньої теми, робочий зошит, ст 95-98.Пройти тестування Домашнє завдання: вивчити параграф 51-50. робочий зошит ст 98-102 заповнити, додаткова інформація
9 травняТема: Генетична і клітинна інженеріяПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 09 травня, для 11 б класу об 13 00 12 травняОпрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.Опрацювання параграфів 48, 49 підручника.складання ментальних карт та конспектівПереглянути відеоДоповнити письмову роботу.Домашнє завдання: вивчити параграф 48, 49. викласти письмову роботу на сторінці Гугл класу
23 травня
Тема: Біологічна безпека і захист.
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 23 травня, для 11 б класу об 26 00 12 травня
Опрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.
Вивчити параграфи 51 та 52.
Переглянути відео
Пройти тестування ОБОВ'ЯЗКОВО ВСІМ в Гугл класі завдання в кластаймі за 26 05
Дорогі учні, нагадую, що всі самостійні, виставлені на блозі ще доступні до проходження. Пройдіть поки ще є час.
16 травня
Тема: Сучасна біотехнологія.
Тема: Генетична і клітинна інженерія
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 16 травня, для 11 б класу о 13 00 19 травня
Опрацювання параграфів 50 -51 підручника.
Заповнення робочого зошита до ст102, складання ментальних карт та конспектів
Переглянути відео
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, робочий зошит, ст 95-98.
Пройти тестування
Домашнє завдання: вивчити параграф 51-50. робочий зошит ст 98-102 заповнити, додаткова інформація
9 травня
Тема: Генетична і клітинна інженерія
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 09 травня, для 11 б класу об 13 00 12 травня
Опрацювання проблемних питань з попередньої теми, перевірка домашніх завдань.
Опрацювання параграфів 48, 49 підручника.складання ментальних карт та конспектів
Переглянути відео
Доповнити письмову роботу.
Домашнє завдання: вивчити параграф 48, 49. викласти письмову роботу на сторінці Гугл класу
02 травня Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 02 травня, для 11 б класу об 13 00 05 травняТема: Явище гетерозису. Гомологічні ряди спадкової мінливості.Протягом 1 уроку пари опрацювати параграф 46, 47.
Переглянути відеоматеріалиВиконати тренувальну вправуСелекція
Заповнити робочий зошит ст. 98, скласти конспект чи ментальну карту
Домашнє завдання: вивчити параграф 46-47, письмові завдання опублікувати в Гугл класі.
16 травняПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 16 травня, для 11 б класу об 13 00 19 травняТема: Генетична та клітинна інженерія. Біоетичні проблеми. Протягом 1 уроку пари опрацювати параграф 48, 49
Переглянути відеоматеріалиВиконати тренувальну вправу
Селекція
Заповнити робочий зошит ст. 98
Пройти тестування за посиланням Селекція Пройти тестування Селекція 11 клас в клас таймі Домашнє завдання: вивчити параграф 48-49
25 (28) квітняПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 25 квітня, для 11 б класу об 13 00 28 квітня.Тема: СелекціяАналіз виконання домашніх письмовиз завдань та тестування з попередньої теми. Переглянути відеоТа презентацію
Виконати тренувальні вправи
Заповнити ст. 95-98 робочого зошита, при його наявності або скласти ментальну карту чи написати конспект з теми і викласти його на сторінці Гугл класу. Обговорення проблемних питань.Домашнє завдання: вивчити параграфи 44 і 45.
18 (21) квітняТема: Охорона природи. Екологічне мислення.Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 18 квітня, для 11 б класу об 13 00 21 квітня.На 1 уроці пари самостійне опрацювання параграфів 41-43.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки ст. 89 - 94 робочого зошита, скласти конспект чи ментальну карту та виставити завдання на сторінці Гугл Класу.
Виконати тренувальну вправу
Обговорення матеріалу з учителем Пройти тестуванняДомашнє завдання параграф вивчити 41-43 робочий зошит заповнити до ст. 94.
11 (14) квітняТема: Забруднення грунтів та її охорона. Біорізноманіття та його збереженняПочаток уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 00 11 квітня, для 11 б класу об 12 20 14 квітня.Опрацювання параграфів 39-40.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки ст. 85-89 робочого зошита при його наявності або скласти ментальну карту чи конспект з цих тем.Обговорення проблемних питань. Створення переліку термінів з теми.Домашнє завдання параграф вивчити 39-40, робочий зошит заповнити до ст. 89.
4 (7) квітняТема: Забруднення гідросфери та її охорона.Перевірка домашнього завдання та опрацювання проблемних питань з теми з вчителем, робочий зошит ст. 81-83, презентація власних ментальних карт і конспектів з теми при відсутності робочих зошитів.Опрацювання параграфу 38.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки 83 - 85 робочого зошита або скласти перелік термінів, власну ментальну карту чи конспект із теми при відсутності робочих зошитів. Обговорення матеріалу з учителем.Пройти тестування:Домашнє завдання параграф вивчити 38.
28 (31) березняТема: Забруднення атмосфери та її охорона.Перевірка домашнього завдання та опрацювання проблемних питань з теми з вчителем, робочий зошит ст. 74-81 при наявності робочого зошитаОпрацювання параграфу 37 підручникаПерегляд відеоматеріалу.Виконати тренувальні вправиЗаповнити сторінки 81 - 83 робочого зошита. Обговорення матеріалу з учителем. Складання ментальної карти чи конспекту.Домашнє завдання параграф вивчити 37, робочий зошит заповнити до ст. 83. або скласти ментальну карту чи написати конспект та розмістити його на сторінці Гугл Класу
21 (24) лютогоТема: Якість довкілля. Види забруднення.Обговорення проблемних питань з теми, аналіз виконаних завдань в робочому зошитіОпрацювання параграфу 35.-36.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки 79-81 робочого зошита.Домашнє завдання параграф вивчити 35, 36 робочий зошит заповнити.
14 (17) лютого Тема: Сучасні екологічні проблемиСамостійне опрацювання матеріалів теми.Опрацювання параграфу 34.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки 77-79 робочого зошита.Домашнє завдання параграф вивчити 34, робочий зошит заповнити,
7 (10) лютогоТема: Біосфера. Вчення В.І.Вернадського.Урок розпочнеться в Гугл Міт згідно розкладу уроків.Перевірка домашнього завдання ст 70-71 робочого зошита, обговорення проблемних питань.Опрацювання параграфу 32, 33.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити сторінки 71-77 робочого зошита.Опрацювання проблемних питань. Пройти тестування в клас таймі.Домашнє завдання повторити параграф 31, вивчити 32-33, робочий зошит заповнити.
31 січня/ 3 лютогоТема: Екологічна сукцесія. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозівПеревірка домашнього завдання ст 65-67.Опрацювання параграфів 30, 31.Перегляд відеоматеріалу.Презентація Агроценози.Відео 1 агроценозЗаповнити відповідні сторінки робочого зошита.На другому уроці опрацювання проблемних питань в робочому зошиті ст 67-71 та пройти тестування в Гугл класі (КЛАСТАЙМ)Домашнє завдання повторити параграф 29-30, вивчити 30, 31, робочий зошит заповнити до ст71.
24 (27) січняТема Екосистеми. Обговорення проблемних питань з попередньої теми.Опрацювання параграфу 29.Перегляд відеоматеріалу.Звязки між популяціями з 5 58 хвЗаповнити ст.64 - 67 робочого зошита.Обговорення матеріалу теми.Пройти тестування Домашнє завдання повторити параграф 27-28, вивчити 29, робочий зошит до ст 67 заповнити.
17(19) січняТема: Популяції.Опрацювання параграфу 27-28.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити ст.61- 64 робочого зошита.виконати самостійну роботу Опрацювання проблемних питань з теми.Домашнє завдання повторити параграф 24-26, вивчити 27 і 28, робочий зошит до ст 64 заповнити,
10 січняТема: Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Опрацювання параграфу 25, 26, заповнення робочого зошита.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити ст.59-61 робочого зошита.Пройти тестування на уроці.Екологія як наука https://www.classtime.com/code/RPQ7RNДомашнє завдання повторити параграф 24, вивчити 25 і 26, робочий зошит до ст 61 заповнити, опанувати терміни з теми.
20 грудня Тема: Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони.Обговорення проблемних запитань з попередньої теми.Пройти тестування Імунна системаОпрацювання параграфу 24.Перегляд відеоматеріалу.Заповнити ст. 56-59 робочого зошита.Обговорення проблемних запитань з теми.Домашнє завдання повторити матеріал теми.
13 грудняТема Практична робота №2Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань
Обговорення проблемних питань з теми ст. 52-55 робочого зошита.Виконання практичної роботи.Домашнє завдання повторити параграфи 16-23, терміни теми в робочому зошиті.
06 грудня.Тема Профілактика неінфекційних захворювань.Параграф 22, 23 опрацювати.Переглянути відеоматеріалиЗаповнити ст. 52-55 робочого зошита.Обговорення проблемних питань.Пройти тестування Здоровий спосіб життя протягом 2 уроку париДомашнє завдання повторити матеріал теми.
29 листопадаТема Імунна система людини, особливості її функціонування. Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст. 47-52 в робочому зошиті.Пройти тестування Імунна системаДомашнє завдання повторити матеріал теми.
22 листопада Тема1 Узагальнення знань з теми АдаптаціяПідсумок роботи під час дистанційного навчання.Пройти тестування Узагальнення знань з теми адаптація.Тема 2 Негативний вплив на здоров'я людини алкоголю, куріння, наркотиків.Вплив стресових факторів на організм людини.Обговорення проблемних питань ст 36-39 робочого зошита.Опрацювати параграфи 19, 20. Переглянути відеоматеріалиЗаповнити ст. 39-44 в робочому зошиті.Домашнє завданняпараграфи 19,20, зошит заповнити до ст39.
15 листопадаТема Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя. Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинокСамостійне опрацювання темиОпрацювати параграф 16, 17.Переглянути відеоматеріалиЗаповнити ст 36-39 робочого зошита.Обговорення проблемних питань з теми відбудеться на наступному уроціДомашнє завдання повторити матеріал теми.
08 листопада Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації.Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.Початок уроку в Google класі для 11 а в 12 30, для 11 Б в 10 20.Обговорення проблемних питань з теми попереднього уроку, перевірка д.з ст 28-32Прочитати параграф 15Переглянути відеоматеріали Адаптивні біоритмиПрезентацію Адаптивні біологічні ритмиЗаповнити робочий зошит сторінки 33-35Обговорення проблемних питань з теми.Домашнє завдання повторити матеріал параграфи 1-15, робочий зошит ст. 4-35.Підготуватись до тематичної атестації.
1 листопада Самостійне опрацювання теми.Тема Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів. Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.Прочитати параграфи 13, 14Переглянути відеоматеріалиЗаповнити робочий зошит ст. 28-32.Обговорення проблемних питань з теми відбудеться на наступному уроці.Домашнє завдання повторити матеріал теми. Підготуватись до самостійних робіт з теми
13 10 Тема Симбіоз та його форми.Практична робота 1Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існуванняОпрацювати параграф 12Переглянути відео Симбіоз Заповнити сторінки 27, 32-33 в робочому зошитіВиконати практичну роботу.Домашнє завдання повторити матеріал теми.
04 10 Тема Основні середовища існуванняПеревірка домашнього завдання.Опрацювати параграф 6Переглянути відеоВиконати вправуЗаповнити сторінки в робочому зошиті 18-23Виконати самостійну роботу 11 клас Середовища існуванняДомашнє завдання параграф 6 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 18-23.
27 09 Тема Екологічна ніша. Способи терморегуляції організмів.Перевірка домашнього завданняОпрацювати параграфи 8 та 10.Переглянути відеоЗаповнити сторінки в робочому зошиті 16-18, 24-26.Виконати вправуСкласти ментальну карту з теми.Пройти тестування Терморегуляція, життєві форми, еконішаДомашнє завдання параграф 8 і 9 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 11-12, 15-16.
20 09 Тема Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях.Життєві форми тварин і рослинОпрацювання проблемних питань робочого зошита. ТестуванняПрочитати параграфи 7 та 9
Переглянути відео Формування адаптацій
02 травня
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 02 травня, для 11 б класу об 13 00 05 травня
Тема: Явище гетерозису. Гомологічні ряди спадкової мінливості.
Протягом 1 уроку пари опрацювати параграф 46, 47.
Переглянути відеоматеріали
Переглянути відеоматеріали
Виконати тренувальну вправу
Селекція
Заповнити робочий зошит ст. 98, скласти конспект чи ментальну карту
Домашнє завдання: вивчити параграф 46-47, письмові завдання опублікувати в Гугл класі.
Заповнити робочий зошит ст. 98, скласти конспект чи ментальну карту
Домашнє завдання: вивчити параграф 46-47, письмові завдання опублікувати в Гугл класі.
16 травня
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 16 травня, для 11 б класу об 13 00 19 травня
Тема: Генетична та клітинна інженерія. Біоетичні проблеми.
Протягом 1 уроку пари опрацювати параграф 48, 49
Переглянути відеоматеріали
Переглянути відеоматеріали
Виконати тренувальну вправу
Селекція
Заповнити робочий зошит ст. 98
Пройти тестування за посиланням Селекція
Селекція
Заповнити робочий зошит ст. 98
Пройти тестування за посиланням Селекція
Пройти тестування Селекція 11 клас в клас таймі
Домашнє завдання: вивчити параграф 48-49
25 (28) квітня
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 25 квітня, для 11 б класу об 13 00 28 квітня.
Тема: Селекція
Аналіз виконання домашніх письмовиз завдань та тестування з попередньої теми.
Переглянути відео
Виконати тренувальні вправи
Заповнити ст. 95-98 робочого зошита, при його наявності або скласти ментальну карту чи написати конспект з теми і викласти його на сторінці Гугл класу. Обговорення проблемних питань.
Домашнє завдання: вивчити параграфи 44 і 45.
18 (21) квітня
Тема: Охорона природи. Екологічне мислення.
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 30 18 квітня, для 11 б класу об 13 00 21 квітня.
На 1 уроці пари самостійне опрацювання параграфів 41-43.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки ст. 89 - 94 робочого зошита, скласти конспект чи ментальну карту та виставити завдання на сторінці Гугл Класу.
Виконати тренувальну вправу
Обговорення матеріалу з учителем
Пройти тестування
Домашнє завдання параграф вивчити 41-43 робочий зошит заповнити до ст. 94.
11 (14) квітня
Тема: Забруднення грунтів та її охорона. Біорізноманіття та його збереження
Початок уроків у Google Meet для 11 а класу о 9 00 11 квітня, для 11 б класу об 12 20 14 квітня.
Опрацювання параграфів 39-40.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки ст. 85-89 робочого зошита при його наявності або скласти ментальну карту чи конспект з цих тем.
Обговорення проблемних питань. Створення переліку термінів з теми.
Домашнє завдання параграф вивчити 39-40, робочий зошит заповнити до ст. 89.
4 (7) квітня
Тема: Забруднення гідросфери та її охорона.
Перевірка домашнього завдання та опрацювання проблемних питань з теми з вчителем, робочий зошит ст. 81-83, презентація власних ментальних карт і конспектів з теми при відсутності робочих зошитів.
Опрацювання параграфу 38.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки 83 - 85 робочого зошита або скласти перелік термінів, власну ментальну карту чи конспект із теми при відсутності робочих зошитів.
Обговорення матеріалу з учителем.
Пройти тестування:
Домашнє завдання параграф вивчити 38.
28 (31) березня
Тема: Забруднення атмосфери та її охорона.
Перевірка домашнього завдання та опрацювання проблемних питань з теми з вчителем, робочий зошит ст. 74-81 при наявності робочого зошита
Опрацювання параграфу 37 підручника
Перегляд відеоматеріалу.
Виконати тренувальні вправи
Заповнити сторінки 81 - 83 робочого зошита.
Обговорення матеріалу з учителем. Складання ментальної карти чи конспекту.
Домашнє завдання параграф вивчити 37, робочий зошит заповнити до ст. 83. або скласти ментальну карту чи написати конспект та розмістити його на сторінці Гугл Класу
21 (24) лютого
Тема: Якість довкілля. Види забруднення.
Обговорення проблемних питань з теми, аналіз виконаних завдань в робочому зошиті
Опрацювання параграфу 35.-36.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки 79-81 робочого зошита.
Домашнє завдання параграф вивчити 35, 36 робочий зошит заповнити.
14 (17) лютого
Тема: Сучасні екологічні проблеми
Самостійне опрацювання матеріалів теми.
Опрацювання параграфу 34.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки 77-79 робочого зошита.
Домашнє завдання параграф вивчити 34, робочий зошит заповнити,
7 (10) лютого
Тема: Біосфера. Вчення В.І.Вернадського.
Урок розпочнеться в Гугл Міт згідно розкладу уроків.
Перевірка домашнього завдання ст 70-71 робочого зошита, обговорення проблемних питань.
Опрацювання параграфу 32, 33.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити сторінки 71-77 робочого зошита.
Опрацювання проблемних питань. Пройти тестування в клас таймі.
Домашнє завдання повторити параграф 31, вивчити 32-33, робочий зошит заповнити.
31 січня/ 3 лютого
Тема: Екологічна сукцесія. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів
Перевірка домашнього завдання ст 65-67.
Опрацювання параграфів 30, 31.
Перегляд відеоматеріалу.
Презентація Агроценози.
Відео 1 агроценоз
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита.
На другому уроці опрацювання проблемних питань в робочому зошиті ст 67-71 та пройти тестування в Гугл класі (КЛАСТАЙМ)
Домашнє завдання повторити параграф 29-30, вивчити 30, 31, робочий зошит заповнити до ст71.
24 (27) січня
Тема Екосистеми.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми.
Опрацювання параграфу 29.
Перегляд відеоматеріалу.
Звязки між популяціями з 5 58 хв
Заповнити ст.64 - 67 робочого зошита.
Обговорення матеріалу теми.
Пройти тестування
Домашнє завдання повторити параграф 27-28, вивчити 29, робочий зошит до ст 67 заповнити.
17(19) січня
Тема: Популяції.
Опрацювання параграфу 27-28.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити ст.61- 64 робочого зошита.
виконати самостійну роботу
Опрацювання проблемних питань з теми.
Домашнє завдання повторити параграф 24-26, вивчити 27 і 28, робочий зошит до ст 64 заповнити,
10 січня
Тема: Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання.
Опрацювання параграфу 25, 26, заповнення робочого зошита.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити ст.59-61 робочого зошита.
Пройти тестування на уроці.
Екологія як наука https://www.classtime.com/code/RPQ7RN
Домашнє завдання повторити параграф 24, вивчити 25 і 26, робочий зошит до ст 61 заповнити, опанувати терміни з теми.
20 грудня
Тема: Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони.
Обговорення проблемних запитань з попередньої теми.
Пройти тестування Імунна система
Опрацювання параграфу 24.
Перегляд відеоматеріалу.
Заповнити ст. 56-59 робочого зошита.
Обговорення проблемних запитань з теми.
Домашнє завдання повторити матеріал теми.
13 грудня
Тема Практична робота №2
Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань
Обговорення проблемних питань з теми ст. 52-55 робочого зошита.
Виконання практичної роботи.
Домашнє завдання повторити параграфи 16-23, терміни теми в робочому зошиті.
06 грудня.
Тема Профілактика неінфекційних захворювань.
Параграф 22, 23 опрацювати.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст. 52-55 робочого зошита.
Обговорення проблемних питань.
Пройти тестування Здоровий спосіб життя протягом 2 уроку пари
Домашнє завдання повторити матеріал теми.
29 листопада
Тема Імунна система людини, особливості її функціонування.
Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст. 47-52 в робочому зошиті.
Пройти тестування Імунна система
Домашнє завдання повторити матеріал теми.
22 листопада
Тема1 Узагальнення знань з теми Адаптація
Підсумок роботи під час дистанційного навчання.
Пройти тестування Узагальнення знань з теми адаптація.
Тема 2 Негативний вплив на здоров'я людини алкоголю, куріння, наркотиків.
Вплив стресових факторів на організм людини.
Обговорення проблемних питань ст 36-39 робочого зошита.
Опрацювати параграфи 19, 20.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст. 39-44 в робочому зошиті.
Домашнє завданняпараграфи 19,20, зошит заповнити до ст39.
15 листопада
Тема Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя.
Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок
Самостійне опрацювання теми
Опрацювати параграф 16, 17.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст 36-39 робочого зошита.
Обговорення проблемних питань з теми відбудеться на наступному уроці
Домашнє завдання повторити матеріал теми.
08 листопада
Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації.
Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.
Початок уроку в Google класі для 11 а в 12 30, для 11 Б в 10 20.
Обговорення проблемних питань з теми попереднього уроку, перевірка д.з ст 28-32
Прочитати параграф 15
Переглянути відеоматеріали Адаптивні біоритми
Презентацію Адаптивні біологічні ритми
Заповнити робочий зошит сторінки 33-35
Обговорення проблемних питань з теми.
Домашнє завдання повторити матеріал параграфи 1-15, робочий зошит ст. 4-35.
Підготуватись до тематичної атестації.
1 листопада Самостійне опрацювання теми.
Тема Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів. Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.
Прочитати параграфи 13, 14
Переглянути відеоматеріали
Заповнити робочий зошит ст. 28-32.
Обговорення проблемних питань з теми відбудеться на наступному уроці.
Домашнє завдання повторити матеріал теми. Підготуватись до самостійних робіт з теми
13 10 Тема Симбіоз та його форми.
Практична робота 1
Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування
Опрацювати параграф 12
Переглянути відео Симбіоз
Заповнити сторінки 27, 32-33 в робочому зошиті
Виконати практичну роботу.
Домашнє завдання повторити матеріал теми.
04 10 Тема Основні середовища існування
Перевірка домашнього завдання.
Опрацювати параграф 6
Переглянути відео
Виконати вправу
Заповнити сторінки в робочому зошиті 18-23
Виконати самостійну роботу 11 клас Середовища існування
Домашнє завдання параграф 6 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 18-23.
27 09 Тема Екологічна ніша. Способи терморегуляції організмів.
Перевірка домашнього завдання
Опрацювати параграфи 8 та 10.
Переглянути відео
Заповнити сторінки в робочому зошиті 16-18, 24-26.
Виконати вправу
Скласти ментальну карту з теми.
Пройти тестування Терморегуляція, життєві форми, еконіша
Домашнє завдання параграф 8 і 9 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 11-12, 15-16.
20 09 Тема Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях.
Життєві форми тварин і рослин
Опрацювання проблемних питань робочого зошита. Тестування
Прочитати параграфи 7 та 9
Переглянути відео Формування адаптацій
Переглянути відео Формування адаптацій
Адаптації на клітинному та молекулярному рівні організації
Заповнити робочий зошит на сторінках 8-10, використовуючи посилання в завданняхПереглянути відео Життєві форми рослинАдаптація 2 з 5.23 - 11.42 хвЗаповнити робочий зошит ст.14-16.Виконати вправу Закономірності формування адаптаційДомашнє завдання параграф 7, 9 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 8-10, 14-16.
Заповнити робочий зошит на сторінках 8-10, використовуючи посилання в завданнях
Переглянути відео Життєві форми рослин
Адаптація 2 з 5.23 - 11.42 хв
Заповнити робочий зошит ст.14-16.
Виконати вправу Закономірності формування адаптацій
Домашнє завдання параграф 7, 9 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 8-10, 14-16.
13 09 Тема Адаптивна радіація. Екологічно пластичні і непластичні види.
Опрацювання завдань в робочих зошитах та матеріалу параграфу 4 підручника.
Переглянути відео
Переглянути відео
Виконати вправу Екологічно пластичні та непластичні види, розгляд проблемних питань
Тести Адаптація 2
Домашнє завдання параграф 4,5 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінках 10-14.
10 09 Тема: Закономірності формування та властивості адаптацій. Стратегії адаптацій
Опрацювання завдань в робочих зошитах та матеріалу параграфу 2 підручникаПереглянути відео Властивості адаптаційФормування і стратегії адаптацій
Опрацювати презентацію Стратегії адаптаціїВиконати вправу Стратегії адаптації
Тести Адаптації
Домашнє завдання параграф 2,3 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінці 5- 7.
06 09 Тема : Адаптації
Опрацювати презентацію Стратегії адаптації
Тести Адаптації
Домашнє завдання параграф 2,3 вивчити, в робочому зошиті виконати завдання на сторінці 5- 7.
Вітання і побажання
Топ професій майбутнього
Професії майбутнього... післязавтра
планування роботи над програмою 11 класу
Підручники і посібники, режими роботи.
Підручники і посібники, режими роботи.
Опрацювання параграфу підручника, записи на полях в робочому зошиті у форматі Знаю/не знаю
Перегляд відеоматеріалів з теми.
Відео : Адаптації
Самостійне опрацювання завдань робочого зошита. Фронтальна робота за змістом теми.
Обговорення питань, що виникли при опрацюванні матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар