10 клас


Вивчення матеріалу потрібно почати з самого низу даної сторінки.
Для підготовки до уроків можна скористатися електронною версією підручника


30 травня (3 червня)
Тема Узагальнення знань з курсу.
Урок розпочнеться 23 травня о 10 20  та   27 травня.
Обговорення проблемних питань з теми. Перевірка домашніх завдань.
Пройти тестування в Кластаймі Контрольна робота з біології 10-Б 2 семестр 
Аналіз виконання роботи.
Підведення підсумків роботи за рік.



23 (27) травня
Тема: Регенерація і трансплантація.
Урок розпочнеться 23 травня о 10 20. Самостійне опрацювання теми  27 травня.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми. 
Пройти тестування Життя клітини, рак
Опрацювати параграфи  46
Переглянути відеоматеріали
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита
Обговорення проблемних питань з теми
Пройти тестування в кластаймі Регенерація, репродукція, трансплантація.
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до річної контрольної роботи., параграф 45-46 вивчити, робочий зошит до ст 102 заповнити.

 
16 (20) травня
Тема: Життя та смерть клітини. Рак 
Урок розпочнеться 16 травня о 10 20. Самостійне доопрацювання теми  20 травня
Обговорення проблемних питань з попередньої теми. 
Пройти тестування. Репродуктивна медицина
Опрацювати параграфи 45, 
Переглянути відеоматеріали
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита, скласти ментальні карти чи конспекти
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до контрольного тестування, параграф 45 вивчити, робочий зошит до ст 101 заповнити.



09 (13) травня
Тема: репродуктивна медицина
Урок розпочнеться 9 травня о 10 20. Самостійне опрацювання теми  13 травня.
Опрацювати параграфи  44
Переглянути відеоматеріал
Заповнити ст 95-97 робочого зошита
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до діагностичної контрольної роботи.

02 (06) травня
Тема: закономірності постембріонального розвитку.
Самостійне опрацювання теми на 1 уроці в понеділок.
 06 травня урок в Гугл міт о 10 20.
Протягом 1 уроку пари самостійно: 
Опрацювати параграфи 43, 
Переглянути відеоматеріал
Заповнити ст 95-97 робочого зошита, створити конспект чи ментальну карту.
Протягом 2 уроку пари опрацювання проблемних питань з вчителем.
Пройти тестування Онтогенез. Запліднення.
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до діагностичної контрольної роботи.



25 квітня 
Тема: Запліднення.
Урок розпочнеться 25 квітня о 10 20. Самостійне доопрацювання теми  30 квітня.
Опрацювати параграфи 41, 
Переглянути відеоматеріал
Заповнити робочий зошит ст. 92-93 при наявності, створити ментальну карту чи скласти конспект.




 Виконати вправи

  
 Протягом 2 уроку пари 
Виконати самостійну роботу за посиланням
Домашнє завдання параграф 41 вивчити, виконати письмове завдання , виставити в Гугл класі, пройти тестування.


2 (6) травня
Тема: Закономірності ембріонального розвитку
Урок розпочнеться 2 травня о 10 20. Самостійне опрацювання теми  6 травня
Опрацювати параграф 42
Переглянути відеоматеріал
Заповнити робочий зошит ст. 94-95 при наявності, скласти конспект чи ментальну карту.  
 Протягом 2 уроку пари  виконати самостійну роботу за посиланням
Домашнє завдання параграф 42 вивчити, конспект, ментальну карту викласти в Гугл клас.


18 (22) квітня 
Тема:  Будова гамет.
Урок розпочнеться 18 квітня о 10 20. Самостійне опрацювання теми  23 квітня.
Опрацювати параграф  40
Переглянути відеоматеріал
Скласти ментальну карту, написати конспект, виписати ключові терміни з теми та опублікувати їх на сторінках Гугл класу.
Виконати тренувальні вправи




Заповнити робочий зошит ст. 89-92, скріншоти вправ та письмове завдання опублікувати як результати роботи в пятницю.  
Домашнє завдання: вивчити параграфи 39, 40

11 (15) квітня
Тема: Розмноження. 
Опрацювати параграф 39
Переглянути відеоматеріал
Опрацювати презентацію Розмноження нестатеве.
Скласти ментальну карту, написати конспект, виписати ключові терміни з теми та опублікувати їх на сторінкаї Гугл класу.

Виконати тренувальну вправу


 

Заповнити робочий зошит ст. 89-92 при його наявності.
Домашнє завдання: вичити параграф 39. Скласти ментальну карту, написати конспект, виписати ключові терміни з теми та опублікувати їх на сторінках Гугл класу. 



4 (8) квітня
Тема: Особливості генофонду людських спільнот.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми.
Опрацювати параграф 38,  переглянути відеоматеріали
Скласти ментальну карту чи оформити конспект з теми.
Виконати тренувальну вправу 
Результати роботи розташувати на сторінці Гугл Класу.
Домашнє завдання вивчити параграф 38, повторити параграф 36-37.

28 березня, 1 квітня
Тема: Медико - генетичне консультування. Методи діагностики спадкових хвороб людини. 
Обговорення матеріалів теми. Створення конспектів та ментальних карт з теми.
Опрацювати параграф 37 підручника,  переглянути відеоматеріали
Виконати тренувальні вправи 
Домашнє завдання вивчити параграф 37, повторити параграф 36 або скласти ментальну карту чи написати конспект та розмістити його на сторінці Гугл Класу. Скріншоти виконаних вправ викласти в гугл клас за 1 квітня.

18 (21) лютого
Тема:  медична генетика.
Самостійне опрацювання параграфа 36.
Перегляд відеоматеріалу:
Заповнити сторінки 83-85 робочого зошита.
Зошит здати на перевірку.
Домашнє завдання вивчити параграф 36. 


11 (14) лютого
Тема: неспадкова і спадкова мінливість.
Самостійне опрацювання теми.
Прочитати параграф 34-35.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити сторінки 78-83 робочого зошита. 
Домашнє завдання вивчити параграф 34-35. 


07 лютого
Тема:  Моногенне успадкування ознак у людини. Взаємодія генів.
Обговорення проблемних питань з теми.
Опрацювання 69-71 сторінок робочого зошита.
Пройти тестування
Для виконання практичної робота та розв'язування задач скористайтесь відеоматеріалами: Задачі 1задачі 2
Опрацювання 71 - 77 сторінок робочого зошита.
Домашнє завдання: вичити параграфи 32, 33, повторити 31, виконати практичну роботу №2.

04 лютого
Тема:  Моногенне успадкування ознак у людини. Взаємодія генів.
Самостійне опрацювання параграфа 32, 33, ст. 224-226 підручника.
Перегляд відеоматеріалу:
Опрацювання записів у робочому зошиті з даних тем. ст. 69-71
Обговорення проблемних питань з теми з вчителем на наступному тижні.
Домашнє завдання вичити параграфи 32, 33, повторити 31, 


.31 січня
Тема: Механізми спадковості.
Опрацювання параграфа 31.
Перегляд відеоматеріалу:
Обговорення проблемних питань з теми, опрацювання записів у робочому зошиті.
Пройти тестування в клас таймі.
Домашнє завдання вичити параграфи 31, 32, робочий зошит до ст 72заповнити.


28 січня
Тема Хромосоми. Каріотип. 
Урок розпочнеться в Гугл Міт о 10 20
Обговоренняпроблемних питань з попередньої теми.
Опрацювання параграфів 30, 31 та відеоматеріалу
Таблиця "знаю, не знаю, корисно, цікаво" на листочку в зошиті.
Обговорення.
Робота в зошиті з вчителем ст. 67-69.
Домашнє завдання вичити параграфи 30, повторити 29, до ст 69 заповнити.


24 січня
Тема Генетичний код. Трансляція.
Обговорення домашнього завдання.
Опрацювання параграфа 29 та відеоматеріалу
Таблиця "знаю, не знаю, корисно, цікаво" на листочку в зошиті.
Обговорення проблемних питань.
Робота в зошиті з вчителем ст. 68-74.
Пройти тестування. 10 клас генетичний код
Домашнє завдання вичити параграф 29, повторити 28, до ст 70 заповнити.

17, 21січня
Тема: Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині. 
Переглянути відеоматеріал
- опрацювати параграфи 27, 28.
- заповнити ст. 65-66 робочого зошита.
Обговорення проблемних питань з теми, опрацювання записів у робочому зошиті.
Пройти тестування 
Домашнє завдання параграфи 27, 28 вивчити, ст 65-66 робочого зошита.

10 (14) січня
Тема: Основні поняття генетики. Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. 
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, опрацювання домашнього завдання в робочому зошиті ст.57-61.
Опрацювати параграфи 25 26.
Переглянути відео
Самостійна робота по термінам з теми
Заповнення ст.61-65 робочого зошита.
Домашнє завдання параграфи 25-26, ст 61-65 робочого зошита,  Повторити конспект уроку в зошиті за 9 клас.


13 ( 18) грудня
Тема: Раціональне харчування.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин.
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.   
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, опрацювання домашнього завдання в робочому зошиті ст.55-57
Опрацювання параграфу 24.
Пройти тестування 10 кл Метаболізм...
Перегляд вдеоматеріалу
Заповнення ст.57-61 робочого зошита.
Обговорення проблемних питань.
Домашнє завдання повторити матеріал теми.


06, 10 грудня
Тема: Практична робота 1. Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, опрацювання домашнього завдання в робочому зошиті ст. 41-52
Виконати практичну роботу №1 ст. 53 - 54
Пройти тестування
Опрацювати параграфи 22-23
Переглянути відеоматеріали
Їжа та її компоненти
Заповнити ст. 55-57 робочого зошита.
Домашнє завдання вивчити параграф22-23, заповнити ст. 55-57 робочого зошита.


29 листопада 03 грудня
Тема Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем. 
Пройти тестування   Органічні речовини
Опрацювати параграфи 19-21
Переглянути відеоматеріали
Заповнити ст.43-51 робочого зошита.
Обговорення проблемних питань.
Домашнє завдання вивчити параграф 1- 21, терміни зі  ст. 43 - 51 робочого зошита

26 листопада
Тема Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму. Вітаміни, їх роль в обміні речовин.
Підведення підсумків дистанційного навчання.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми, опрацювання домашнього завдання в робочому зошиті до ст 43. 
Пройти тестування   Ферменти
Домашнє завдання вивчити параграф 18, заповнити ст. 41-43 робочого зошита.


18 , 22 листопада
Тема Нуклеїнові кислоти, білки, ферменти.
Пройти тестування 
Самостійно опрацювати параграфи 16, 17. 
Переглянути відеоматеріали
Заповнити в робочому зошиті ст. 36-41. 
Проблемні питання будуть обговоренні на наступному уроці.
Домашнє завдання: параграф 16, 17 вивчити, повторити пар. 14-15, ст 36-41 робочого зошита заповнити, підготуватись до с.р.


12 і 15 листопада
Тема Обмін речовин Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
Опрацювати параграф 15. 
Переглянути відеоматеріали
Заповнення робочого зошита ст. 34-36. 
Опрацювання проблемних питань з теми.
Пройти тестування Вуглеводи 
Домашнє завдання пар. 15 вивчити, повторити конспект 9 класу з теми.

08 листопада 
Тема Узагальнення  знань .
Урок розпочнеться на платформі Google Клас о 14 20
Обговорення матеріалу проектів
Обговорення матеріалів теми, ст 30-34 робочого зошита.
Опрацювати параграф 14.
Домашнє завдання повторити матеріали теми.

5 листопада Тема: Біорізноманіття. Хордові.
Урок розпочнеться на платформі Google Клас о 12 30
Презентація проектів домашнього завдання
Опрацювати параграф 11.
Переглянути відеоматеріали
Заповнити сторінки робочого зошита 33-34.
Проблемні питання розбираємо на уроці в Google Класі


1 листопада Самостійне опрацювання теми 
Тема Біорізноманіття. Гриби. 
Прочитати параграф 9.
Переглянути відеоматеріали
Або:
Презентації Гриби
Заповнити сторінки 28-31 робочого зошита. 
Обговорення проблемних питань буде проведено на наступному уроці.
Домашнє завдання: підготувати матеріали до групових проектів: губки, кишковопорожнинні, плоскі, круглі, кільчасті черви, черевоногі, двостулкові та головоногі молюски, раки, павуки, комахи за планом: особливості будови, життєдіяльності, представники, значення в природі і життя людини.

8 листопада
Пройти тестування Гриби

22 та 23 жовтня 
Тема Біорізноманіття.Безхребетні.
Прочитати параграф 10.
Відео по тваринам знайти на блозі
Безхребетні  Tеtіana Chуchkovska доповнити проект.
Захист групових проектів.
Заповнити сторінки 31-32 робочого зошита.
Домашнє завдання: повторити матеріали теми.

08 та 11 10
Тема: Біорізноманіття. Еукаріоти. Рослини.
08 10 урок розпочнеться о 12 30, 11 10 о 14 20 в Гугл Класрумі.
Опрацювати параграфи 7 та 8. 
Переглянути відеоматеріали
Заповнити робочий зошит сторінки 24-28
Скріншоти сторінок відправити в гугл клас
Обговорення проблемних питань з теми. 
самостійна робота 10 клас рослини узагальнення
Домашнє завдання параграфи 7 і 8 вивчити. Заповнити робочий зошит сторінки 24-28


01 та 04 10 Тема Прокаріотичні організми: археї та бактерії.
Перевірка домашнього завдання. Ментальна карта з теми.
Опрацювати параграф 5 та 6.
Переглянути відео 
Виконати вправи
Заповнити робочий зошит на сторінках 20-24.
Пройти тестування 
Бактерії  6 клас
Домашнє завдання параграф 5,6 вивчити,  в робочому зошиті ст.20-24 заповнити.

24  та 27 09

Уроки 7, 8
Тема Сучасні критерії виду. Віруси, віроїди, пріони.
Опрацювання проблемних питань з теми.
Опрацювати підручник параграф 12, 13
Переглянути відеоматеріали Гіпотези походження вірусів
Віруси презентація
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита
Виконати тренувальні вправи


   

Пройти тестування Віруси
Домашнє завдання параграф 12 -13 вивчити,  в робочому зошиті ст.15-20 заповнити.

17 та 20 09 Уроки 5,6
Тема Систематика. Принципи наукової класифікації
Фронтальна бесіда по питанням після 1-3 параграфів підручника, пееревірка завдань робочого зошита.
Пройти за попередніми темами  Тести
Опрацювати 4 параграф.
Переглянути відео   Сучасні критерії виду
Систематика                                                                   
В робочому зошиті заповнити сторінки 11-14.
Пройти тестування Систематика
Домашнє завдання параграф 3повторити, вивчити параграф 4,  в робочому зошиті ст.11-14 заповнити.

13 09  Урок 4 
Тема: Стратегія сталого розвитку природи і суспільства
Опрацювання проблемних питань з теми, завдань робочого зошита.
Перелік ключових термінів з теми, складання ментальних карт.
Опрацювання параграфа підручника. Питання до змісту.
Презентація Сталий розвиток
Переглянути відеоматеріали 
Виконати вправи
Обговорення проблемних питань з теми.
Пройти тестування з 10 клас вступ, ознаки життя
Домашнє завдання параграф 2,  в робочому зошиті ст. 5,6,7,9, 10 заповнити.



10 09  Урок 3 Рівні організації живої матерії
Опрацювання проблемних питань з попередньої теми.
Опрацювання параграфа підручника.
Перегляд відеоматеріалів Рівні організації життя
Виконати вправи
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита
Обговорення проблемних питань з теми.
Домашнє завдання параграф 2,  в робочому зошиті ст. 5,6,7,9, 10 заповнити.

2021-2022 навчальний рік


03 09 Урок 1, 2  Вступ. Ознаки живого 

Вітання і побажання
Підсумок роботи за 9 клас, планування роботи над програмою 10 класу
Підручники і посібники, режими роботи.
Опрацювання параграфу підручника, формування хмаринки термінів.

Переглянути відеоматеріали:

Біологія як наука
Під час перегляду заповнення таблиці Знаю/Не знаю в робочому зошиті, запитання на обговорення.
Опрацювання матеріалу робочого зошита
Виконання тренувальних вправ

Різноманіття біологічних наук

Домашнє завдання параграф 1,  в робочому зошиті ст. 4,5,7,8,9 заповнити.












Виконати самостійну роботу Генотип як цілісна система в кластаймі на сторінці гугл класу.
Пройти тестування Генетика
Пройти тестування
Опрацювання  ст 75-78 робочого зошита.

Обговорення проблемних питань з теми Мінливість, завдань в робочому зошиті на ст.78-83.
Пройти тестування



Тема: Популяційна генетика людини.
Самостійно протягом першого уроку пари повторити параграфи 36-38, матеріали ст. 87-89 робочого зошита. При потребі виконати дану роботу. Підготуватися до самостійної роботи виконавши тренувальні вправи за 1 та 15 березня.
Протягом 2 уроку пари опрацювання проблемних питань з теми з учителем в Google Meet для 10 А класу о 8 45, для 10 Б класу о 10 50
Пройти тестування
Домашнє завдання. 
Проект Вакцинація: за і проти. 

(рекомендації для учнів)

Виконання проекту передбачає декілька послідовних дій:

   1. Визначення мети проекту;

   2. Висування ідей проекту і вибір з-поміж них кращої

   3. Планування проектної діяльності;

· з’ясуйте, де знайти потрібні матеріали;

· вирішіть,які матеріали будуть використані;

· з’ясуйте, про які цікаві факти варто повідомити;

· визначте, як можна зробити повідомлення цікавішим (фотографії, малюнки, плакати, слайди, колажі тощо ).

· придумайте, як оформити проект

  4.Створення та реалізація проекту;

  5. Презентація проекту;

  6. Оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінювання).

 КРИТЕРІЇ ОЦЙІНЮВАННЯ ПРОЕКТУ

1.               Розкриття теми (6 балів)

2.              Оригінальність вирішення проблеми (1 бал)

3.              Оформлення проекту (обсяг, лаконічність, наявність графічного матеріалу) (3 бали)

4.              Захист проекту (виразність, чіткість висловлювань, уміння робити висновки) (2 бали).




12 квітня
Тема: захист проектів.
Опрацювання з учителем в Google Meet для 10 А класу о 8 00 для 10 Б класу о 9 55
Проект Вакцинація: за і проти. 

(рекомендації для учнів)

Виконання проекту передбачає декілька послідовних дій:

   1. Визначення мети проекту;

   2. Висування ідей проекту і вибір з-поміж них кращої

   3. Планування проектної діяльності;

· з’ясуйте, де знайти потрібні матеріали;

· вирішіть,які матеріали будуть використані;

· з’ясуйте, про які цікаві факти варто повідомити;

· визначте, як можна зробити повідомлення цікавішим (фотографії, малюнки, плакати, слайди, колажі тощо ).

· придумайте, як оформити проект

  4.Створення та реалізація проекту;

  5. Презентація проекту;

  6. Оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінювання).

 КРИТЕРІЇ ОЦЙІНЮВАННЯ ПРОЕКТУ

1.               Розкриття теми (6 балів)

2.              Оригінальність вирішення проблеми (1 бал)

3.              Оформлення проекту (обсяг, лаконічність, наявність графічного матеріалу) (3 бали)

4.              Захист проекту (виразність, чіткість висловлювань, уміння робити висновки) (2 бали).




16 (20) травня
Тема: закономірності постембріонального розвитку, репродуктивна медицина
Протягом 1 уроку пари: 
Опрацювати параграфи 43, 44
Переглянути відеоматеріал
Заповнити ст 95-97 робочого зошита
Обговорення проблемних питань.
Пройти тестування 
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до річної контрольної роботи.






24 травня
Тема: Життя та смерть клітини. Клітинний цикл. Регенерація і трансплантація.
Обговорення проблемних питань з попередньої теми. 
Пройти тестування.
Опрацювати параграфи 45, 46
Переглянути відеоматеріали
Заповнити відповідні сторінки робочого зошита
Обговорення проблемних питань з теми
Пройти тестування Життя клітини, рак
Пройти тестування в кластаймі Регенерація, репродукція, трансплантація.
Домашнє завдання повторення матеріалу курсу в довільній формі, підготовка до річної контрольної роботи., параграф 45-46 вивчити, робочий зошит до ст 102 заповнити.









2 коментарі:

Увага, старшокласники (8-11 класи)! Безкоштовний (БезЦінний) курс з біології для вступників 2025 року, учасників олімпіад та конкурсів з бі...